Ismertető

Alien Prequel: Ridley és a Fox is mást akar

Úgy tűnik belharc folyik az Alien előzményfilm háza táján, ugyan is a rendező és a stúdió is mást akar. Ridley Scott egy 250m $ költségvetésű R besorolású kemény horror filmet szeretne, a Fox viszont bőven megnyirbálná a költségvetést és PG-13 besorolású mozit akar, hogy a fiatalabb nézőket is becsalogassák a moziba. Amíg a két fél dűlőre nem jut addig sajnos áll a projekt, ami nem jó hír a sci-fi horror fanoknak akik harminc éve várnak arra, hogy az eredeti ötletgazda visszatérjen a franchise-hoz. Egy kattintás ide a folytatáshoz....

Requiem

Így vagy úgy, néha eléggé közvetett módon, de a MAGUS nyilvánvalóan nagy hatással volt a magyar fantasy irodalomra és szerepjátékokra. A Requiem is ilyen szerepjáték volt. Ígéretes kezdeményezésnek indult. Sajnos a játék ugyanarra a sorsra jutott, mint a Codex vagy más magyar kezdeményezések. Egy kattintás ide a folytatáshoz....

Dark Sun – a “poszt-apokaliptikus fantasy”

Dark SunMilyen is Dark Sun? Egy hatalmas, kiégett, kopár világot képzeljetek el, név szerint Athas-t, azt a birodalmat, ahol a Sötét Nap eseményei játszódnak. Természetesen nem volt mindig ilyen ez a világ, sőt: egykoron gyönyörű, élettel teli, barátságos vadon borította be ezt a földet, ám, köszönhetően a mágiának, s a felelőtlenségnek, minden megváltozott.

A tulajdonképpeni „új világ”, mely a hatalmas háborúkat és harcokat túlélőkre várt, tulajdonképpen igencsak hasonló korunk számos, világégés utáni univerzumához, de Dark Sun világának különlegessége akárhogy is nézzük az, hogy ez mégis csak egy fantasy univerzum.

Egy kattintás ide a folytatáshoz....

Játssz komolyan, ölés nélkül!

Nem csak lövöldözõs játékoknak és felületes kapcsolatokról szóló oldalaknak ad helyet az internet. Az eRepublik társadalomszimulátorban húszezer magyar próbálja felépíteni hazánk virtuális mását. Az emberi tényezõ a legfontosabb dolog az eRepublikban. Ebben a játékban nem a lövöldözésen vagy a karakterépítésen van a hangsúly, hanem a közösségen. Nem az egyes ember van a középpontban, hanem az emberi kapcsolatok - azok minden buktatójával és szépségével együtt. Az önmagát szociális stratégiaként definiáló játékban igazi, folyton épülõ-változó, és önmagában egészet alkotó közösség jött létre, amelyik már-már független attól a pár kattintástól, amit a játékosok a játékfelületen végeznek. Csatlakozz a játékhoz és írd újra a történelmet! Egy kattintás ide a folytatáshoz....

Mass Effect #2: Újra megmenthetjük a világot

Ismét veszélybe került a galaxis, meg kell menteni. A Shepard parancsnok ismét beül ûrhajójába, összetrombitálja a korábbi kalandok után a világegyetem különbözõ pontjaira kavarodott bajtársakat, és kezdetét veszi a csetepaté. A Mass Effect 2-vel megjelent 2008 legjobb sci-fi szerepjátékának méltó folytatása. A legtöbb jó szerepjátékokhoz hasonlóan a Mass Effect elsõ részében is az egész világ megmentése múlt a játékoson. Ám a számítógépes játékok történetében valószínûleg elõször, ezt a küldetést el is bukhatta. Ha a gamer nem törõdött velük, elhullhattak a társak, ha nem viselte igazán a szívén a sorsát, lerombolhatták a galaktikus tanácsot is. [Tovább...] A hihetetlenül sok szabadsággal rendelkezõ játék folytatása pont ott folytatódik ahol három éve megjelent elõd véget ért. Egy kattintás ide a folytatáshoz....