Boszorkány alkaszt: Médium

Médiumnak hívják azokat a boszorkányokat, akik varázserejüket a szellemvilggal való kapcsolatukból merítik. A médiumok a hozzájuk beszélő szellemetől tanulnak és merítenek erőtt belőük függetlenül attól, hogy szívesen fogadják-e ezeket a szellemeket vagy sem.

Médium Varázslatlista

Varázslatszint Varázslat
1. hamis élet, jó / gonosz érzékelése
2. igazság zónája. jövendölés
3. élőholt idézés, holtak nyelve
4. árny aura, halál kapuja,
5. szentelés, túlvilági kapcsolat

Médium: 1. szint


Szellemekkel Szuttogó

Az első szinten megtanulod, hogy szerezz imsereteket a szellemivilágbéli tanácsadóitól. 1. szinten ved fel a legndaismeret, a Mágismeretet, a Természetrajzot és a Vallásimeretet az ismert képzettségeid közé.

Médium: 3. szint


Árnyszolga

Aa útmutatást nyújtó szellemek nekrotikus aurája hatására megelevenedik az árnyékod. 3. szinttől kezdve az árnyékod egy Árny játékstatisztikájával rendelkezik (Lásd Szörnyek Könyve 269. oldal!) és a te irnyításod alatt áll. Az Árny álcázva marad normál árnyéként, hacsak másként nem akarod. Ha az Árnyad meghal, a hosszú pihenőd után újjáéled. Ha az Árnyad új élőholt Árnyakat hoz létre nem gonosz humanoidok hulláiból, akkor ezek az Árnyak már nem a te irányításod alatt állnak.

Médium: 10. szint


Segítő Szellem

A 10. szinttől kezdve a szellemivilágbéli tanácsadóid egyike különös érdeklődést mutat az életed. Láthatatlan kísértetként követ téged oly módon, hogy közben az Éteri Síkon marad.

A szellem telepatikusan kommunikálhat, így figyelemztetni tud az Éteri Síkon zajló eseményekre és konzultálni tud veled Legendaismeret témában, ennél fogva előnyből dobod a Legendaismeret próbáid.

Ezenkívül a őrző szellemed nekrotikus energiával erősíti fel a támadásaid és varázslataidat és védi szövetségeseid. Ha támadásod vagy varázslatoddal sikeres találatot érsz el, akkor bónusz akcival +1d10 nekrotikus sebzést okozhatsz a célpontodnak. Továbbá, ha azt látod, hogy egy ellenfeletek támadással vagy varázslattal sebez egy szövetsgesedet, akkor reakcióként 1d10 nekrotikus sebzést okozhatsz ennek az ellenfeleteknek.

Ezt a képességet Bölcssségmódosítódnyi alkalommal tudod használni 2 barmilyen pihenőd között

Médium: 14. szint


Őrző Szellem

A 14. szintre lépve már teljesen elnyerted szellemtársad hűségét és állandó köteléket alakítottál ki vele, ezáltal megszerezted azt a képességet, hogy arra létsíkra hívd, ahol tartózkodsz. Bónusz akcióként egy tőled 5 lábon belülaz szabad területre idézheted. Ezután a mozgás akcióját azonnal fel kell használnia ahhoz hogy találjon vagy te vélaszttasz neki egy lényt, akit megszállhat. Ha nincs a közelben ilyen lény, akkor aez kíráslete kudarcot vall és azonnal vissza kell térnie a éteri síkra.

Ha sikerül megszállnia a célpont lényt, a lény a szellemtársad irányítása alatt áll és a szövetségesedként működik. A megszállás a Bölcsesség módosítódnyi órán át tart.

A szellemtársad önállóan is dönthet úgy, hogy arra létsíkra lép, ahol tartúzkodsz, hogy megvédjen téged. A mesélő dönti el, hogy a szellemtársad mikor tartja ezt szükségesnek. Ha így tesz, akkor valamilyen téged fenyegető esmeményre a te reakciódat felhasználva lép az anygai síkra, hogy segítsen neked.

Ezt a képességet Bölcssségmódosítódnyi alkalommal tudod használni 2 hosszú pihenőd között.

Ha a szellemtársad meghal, a következő hosszú pihenőd után újra megjelenik az Éteri Sík hozzád közeli területén.

Médium: 20. szint


Lélektárs

A 20. szintre lépve a kapcsolatod a szelemtérsaddal megbonthatatlan. Olyan közel álltak egymáshoz, hogy időnként szinte egy lénynek tűntök. A szellemtársad egy bónusz akcióval a saját testedbe idézheted

Ha így teszel, 45 ideiglenes ÉP-t kapsz és ellenállsz a savnak, tűznek, villámlásnak, mennydörgésnek, méregnek. Ezen kívül immunissá válsz nem mágikus fegyverek szúró, vágó és zúzó sebzésére, illetve a fagy és nekrotikus sebzsére is. Emellett immunissá válsz a lefogott, a bénult és a megkövült állapotokkal szemben is.

Lágiessé válasz vagyis át tudsz menni tárgykon élőlényeken, minhta nehéz terep volnának és d10 Eneriga sebzést szenvedsz el, ha egy tárgy vagy lény belsejében fejezed be a körödet.

Ezek a hatások 10 percig tartanak vagy amíg egy bónuszakcióként meg nem szünteted a hatás, illetve vagy amíg ezek az ideiglenes ÉP-id.

A kimerültségi szintet szenvedsz el, amint a hatsok véget érnek és a Lélektérsad visszatér az Éteri Síkra.

Ezt a képességet 1-szer tudod használni 2 hosszú pihenőd között.